سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تحقیقات بر اساس کتاب هوش مصنوعی

دو عضو هیئت علمی از دانشگاه تنسی ، دانشکده فنی مهندسی ناکس ویل - لین پارکر و مارک دین ، ??که هر دو فارغ التحصیل نیز هستند - به گروه ویژه تحقیقات ملی تحقیقات کتاب هوش مصنوعی (NAIRR) معرفی شده اند.

علاوه بر روابط مشترک آنها با گروه مهندسی برق و علوم کامپیوتر Min H. Kao ، هر دو پارکر و دین ، ??که اکنون استاد برجسته هستند ، به عنوان رئیس موقت دانشکده خدمت کرده اند و به UT ارتباط قوی با کارگروه جدید داده اند.

به راهنمایی کنگره ، بنیاد ملی علوم (NSF) و دفتر سیاست علم و فناوری کاخ سفید (OSTP) از ایجاد این گروه خبر دادند ، که هدف آنها تهیه نقشه راه پیاده سازی برای زیرساخت های تحقیقاتی ملی هوش مصنوعی است. .

لین پارکر
پارکر
پارکر ، که در سمت فعلی خود به عنوان رئیس طرح ملی هوش مصنوعی مشغول به کار است ، گفت: "برای بررسی ایده های نوآورانه خود در هوش مصنوعی ، محققان دانشگاهی نیاز به دسترسی ایمن به زیرساخت های محاسباتی قدرتمند و داده های حفظ حریم خصوصی دارند." دفتر در OSTP. "افزایش دسترسی به این منابع ، مشارکت در تحقیقات پیشرفته را برای طیف گسترده تر و متنوع تری از محققان گسترش می دهد."

قانون ابتکار عمل ملی هوش مصنوعی در سال 2020 تشکیل گروه جدید را برای راهنمایی افزایش دسترسی به منابع محاسباتی ، داده های با کیفیت بالا ، ابزارهای آموزشی و پشتیبانی کاربران از محققان و دانشجویان هوش مصنوعی در همه رشته های علمی اجباری کرد. توصیه های گروه ویژه شامل قابلیت های فنی ، حاکمیت ، اداره ، ارزیابی و الزامات مربوط به امنیت ، حریم خصوصی ، حقوق شهروندی و آزادی های مدنی خواهد بود.

این گروه قرار است گزارشی از یافته های اولیه را در مه 2022 ارائه دهند و گزارش نهایی در نوامبر همان سال ارائه شود.

مارک دین
رئیس
دین گفت: "این پروژه به تراز اولویت ها و رویه های هوش مصنوعی در تحقیقات ، تجارت و دانشگاه کمک خواهد کرد." "گزارشی که ما ارائه داده ایم و نتیجه گیری هایی که به دست می آوریم باید به هدایت سیاست های ایالات متحده برای رشد AI در آینده کمک کند."

برای آژانس های درگیر ، کار و یافته های گروه به ارائه سود سهام از نظر تحقیق و توسعه نیروی کار کمک می کند.

اریک لندر ، مشاور علوم رئیس جمهور و مدیر OSTP ، در اعلامیه ای برای اعلام گروه ویژه گفت: "رونق اقتصادی آمریکا به سرمایه گذاری های بنیادی در رهبری فناوری ما بستگی دارد." "منبع تحقیقات ملی هوش مصنوعی دسترسی به منابع و ابزارهایی را که به تحقیق و توسعه هوش مصنوعی دامن می زنند گسترش می دهد ، و فرصت هایی را برای ذهن های روشن از سراسر آمریکا برای دستیابی به موفقیت های بعدی در علم و فناوری ایجاد می کند."

مدیرعامل NSF ، Sethuraman Panchanathan در بیانیه منتشر شده گفت: "NSF خوشحال است که از ریاست گروه ویژه ملی تحقیقات AI ، که نقش اساسی در پیش بینی زیرساخت های تحقیقاتی است که باعث ایجاد نوآوری های آینده در AI می شود ، خوشحال است." "با گردهم آوردن برجسته ترین متخصصان کشور از دانشگاه ، صنعت و دولت ، ما می توانیم یک مسیر هیجان انگیز و جذاب را به جلو ترسیم کنیم ، از رقابت طولانی مدت ایالات متحده در تمام زمینه های علمی و مهندسی و تمام بخش های اقتصاد ما اطمینان حاصل کنیم."

علاوه بر پارکر و دین ، ??این گروه شامل 10 فرد برجسته دیگر از حوزه های محاسبات و هوش مصنوعی است:

اروین جیانچاندانی ، NSF (رئیس مشترک)
دانیلا براگا ، DefinedCrowd
اورن اتزیونی ، موسسه آلن برای هوش مصنوعی
جولیا لین ، دانشگاه نیویورک
فی فی لی ، دانشگاه استنفورد
اندرو مور ، گوگل
مایکل نورمن ، دانشگاه کالیفرنیا ، سن دیگو
دن استانتزیون ، دانشگاه تگزاس در آستین
فردریک اشتریتز ، وزارت انرژی ایالات متحده
الهام طبسی ، انستیتوی ملی استاندارد و فناوری