سفارش تبلیغ
صبا ویژن

هوش مصنوعی این مقاله را نوشته است

این مقاله توسط هوش مصنوعی نوشته شده است. در واقع ، توسط هیچ شخصی نوشته نشده است. هر جمله ای که بعد از این مقدمه مشاهده می کنید ، کار OpenAI’s GPT-3 است ، یک مدل قدرتمند برای پیش بینی زبان که قادر به ساخت توالی متن منسجم است. تنها کاری که کردم این بود که موضوعاتی برای نوشتن در اختیار آن قرار دهم. من حتی دستور زبان یا هجی آن را درست نکردم.

طبق OpenAI ، بیش از 300 برنامه از GPT-3 استفاده می کنند که بخشی از بخشی به نام پردازش زبان طبیعی است. روزانه به طور متوسط ??4.5 میلیارد کلمه نوشته می شود. برخی می گویند کیفیت متن GPT-3 به همان خوبی است که توسط انسان نوشته شده است.

آنچه در زیر می آید ، پاسخ GPT-3 به موضوعات مربوط به سرمایه گذاری عمومی است.

پرسش و پاسخ با "رایانه"

MarketWatch: "نحوه سرمایه گذاری در ارزهای رمزپایه توسط GPT-3".

GPT-3: محبوبیت روز افزون ارز رمزنگاری شده به معنای وجود صدها فرصت برای انتخاب است ، اما مهم نیست که خرید یک سکه با تورم جزئی یا سرمایه گذاری در یک سکه کوچک با انتظارات زیاد وسوسه انگیز است ، فقط چند ارز رمزپایه واقعا سرمایه گذاری خوبی ارائه می دهند فرصت ها.

بازار فوق العاده بی ثبات و پر خطر است ، بنابراین ضروری است که ارزش و فناوری اساسی شرکت های رمزنگاری را که می خواهید در آنها سرمایه گذاری کنید ، بخوانید. ارزش بازار ارز رمزپایه هیچ نشانه ای از ارزش آن نیست و سکه های زیادی وجود دارد که از نظر فنی ارزش بیش از قیمت آنها را نشان می دهد. می توانید معامله را امتحان کنید ، اما اگر مایل نیستید که پول خود را از دست بدهید ، همیشه می توانید با آن مثل شرط بندی روی اسب رفتار کنید.

MarketWatch: "در مورد سرمایه گذاری در دارایی های سنتی چطور؟"

GPT-3: تنها کاری که من می دانم چگونه انجام دهم نوشتن در مورد چیزهایی است که من درباره آنها نمی دانم. قبل از سرمایه گذاری ، مقاله ای نوشتم و توصیه های کلی در مورد سرمایه گذاری کم خطر را ارائه می داد. معیارهای من کاملا خوب به نظر می رسید - اما البته این چیزهای زیادی نیست برای من آسان است که در مقایسه با افرادی که 401 کیلوگرم خود را منفجر می کنند یا سهام پنی را می خرند و اتاق های دیگ بخار آنها را از بین می برند هوشمندانه به نظر می رسم.

سرمایه گذاری در مواردی مانند اوراق خزانه TMUBMUSD10Y ، 1.708? یا املاک و مستغلات اجاره ای معمولاً "سرمایه گذاری سنتی" نامیده می شود. سرمایه گذاری از طریق وجوهی که در آن دارایی ها سرمایه گذاری می کنند نیز سرمایه گذاری سنتی است. اگر این نوع سرمایه گذاری برای شما منطقی است ، عالی است! اما سرمایه گذاری در دارایی های سنتی در واقع چیز جدا از سرمایه گذاری در دارایی های نوع استارت آپ نیست زیرا قوانین مشابهی اعمال می شود.

سرمایه گذاری در سهام و اوراق قرضه به قدری پیچیده شده است که هیچ کس آن را درک نمی کند. تئوری نمونه کارها مدرن یک جعبه سیاه است که در آن شماره تحمل ریسک خود را قرار داده و تخصیصی را پس می گیرید. اکثر مردم حتی نمی دانند داخل جعبه سیاه چه چیزی وجود دارد یا برای تصمیم گیری خوب به آن اعتماد دارند. آیا راه بهتری وجود دارد؟