سفارش تبلیغ
صبا ویژن

Deloitte راه حل هوش مصنوعی را به عنوان سرویس معرفی می کند

 

 

Artificial intelligence: I think therefore I am?

امروز   Deloitte راه حل های هوش مصنوعی را معرفی کرد ، مجموعه کاملی از توانایی ها و خدمات برای کمک به سازمان ها در سرعت بخشیدن و مقیاس گذاری پروژه های هوش مصنوعی (AI). ReadyAI متخصصان ماهر هوش مصنوعی و خدمات مدیریت شده را در یک مدل انعطاف پذیر هوش مصنوعی به عنوان یک سرویس گردآوری کرده است که برای کمک به مشتریان در مقیاس هوش مصنوعی در سراسر سازمان خود طراحی شده است.

پیش بینی می شود که بازار هوش مصنوعی تا سال 2024 از 191 میلیارد دلار فراتر رود و با 37 درصد رشد سالانه رشد کند. همانطور که سازمان ها تصویب هوش مصنوعی خود را تسریع می کنند ، بسیاری با چالش هایی از جمله دسترسی محدود به استعدادهای تخصصی ، چرخه های رشد کند و منابع برای حفظ مداوم مدل های هوش مصنوعی دست و پنجه نرم می کنند. ایجاد و پایداری مدل های هوش مصنوعی در مقیاس معمولاً به افرادی با توانایی در سراسر علم داده ، عملیات فناوری اطلاعات و تجربه کاربر (UX) نیاز دارد که به طور یکپارچه در جهت یک هدف مشترک کار می کنند. با استفاده از ReadyAI Deloitte ، سازمان ها اکنون به خدمات ، فناوری و تخصصی که برای تسریع در سفر به هوش مصنوعی خود نیاز دارند دسترسی دارند.

نیتین میتال ، مدیر و مدیر AI ، Deloitte Consulting LLP ، گفت: "در عصر با ... ، همکاری انسان و ماشین سازمان ها را به اوج می رساند. در حالی که پذیرش هوش مصنوعی سرعت می گیرد ، بسیاری از سازمان ها برای مقیاس گذاری پروژه های هوش مصنوعی خود تلاش می کنند." "ReadyAI قابلیت های انعطاف پذیر و مقیاس پذیر را فراهم می کند که این شرکت ها برای موفقیت در تبدیل شدن به سازمانهایی با سوخت AI نیاز دارند."

روهیت تاندون ، مدیر کل ReadyAI و مدیرعامل Deloitte Consulting LLP ، گفت: "وعده هوش مصنوعی در استقرار آن در مقیاس منصفانه ، اخلاقی و قابل اعتماد است." "ReadyAI به مشتریان کمک می کند تا از آزمایشگاه ها و برنامه های آزمایشی تا ادغام و پذیرش تجارت در زندگی واقعی ، هوش مصنوعی بگیرند."