سفارش تبلیغ
صبا ویژن

این قدرتمندترین ابزار هوش مصنوعی در جهان است

 

 

 This is the most powerful artificial intelligence tool in the world

دنیای کاربردهای هوش مصنوعی   (AI) برای پاسخگویی موفقیت آمیز به چالش بزرگی که در قرن بیست و یکم با آن روبرو است ، به پیشرفت خود ادامه می دهد: دستیابی به یک هوش مصنوعی عمومی (AGI) ، یعنی کسی که توانایی یادگیری وظایف فکری را مانند انسانها دارد.

در ژوئن سال 2020 ، شرکت OpenAI در کالیفرنیا از GPT-2 به GPT-3 ، یک مدل زبان مبتنی بر هوش مصنوعی و یادگیری عمیق با قابلیت های شناختی ، به روزرسانی کرد. فناوری ای که انتظارات زیادی ایجاد کرده است و به عنوان مهمترین و مفیدترین پیشرفت در هوش مصنوعی در سالهای اخیر ارائه شده است.

OpenAI یک شرکت غیرانتفاعی است که توسط الون ماسک ، بنیانگذار و مدیر تسلا و اسپیس ایکس تاسیس شد و با هدف تحقیق و دموکراتیک سازی دسترسی به هوش مصنوعی عمومی متولد شد. در اصل ، این یک سازمان غیر انتفاعی بود. با این وجود ، در سال 2020 ، این شرکت به یک شرکت تبدیل شده است و برای دستیابی به پیشرفت های جدید ، هم در زمینه زبان با مدل های GPT-3 و هم در زمینه رباتیک و بینایی ، با مایکروسافت همکاری کرده است. ساختگی.

GPT-3 (ترانسفورماتور پیشآموز تولیدی 3) همان چیزی است که به عنوان یک مدل زبانی خود رگرسیون شناخته می شود ، که با استفاده از یادگیری عمیق متن هایی را شبیه سازی می کند که نوشتار انسان را شبیه سازی می کنند.

برخلاف اکثر سیستم های هوش مصنوعی که برای موارد مورد استفاده طراحی شده اند ، این API (رابط برنامه نویسی برنامه) یک رابط "ورودی و خروجی متن" برای اهداف عمومی را فراهم می کند و به کاربران اجازه می دهد آن را آزمایش کنند. عملاً هر وظیفه ای به زبان انگلیسی. این ابزار قادر است ، از جمله توابع دیگر ، متنی را درباره هر موضوعی که به آن پیشنهاد می شود به همان روشی که انسان ارائه می دهد ، تولید کند ، برنامه نویسی کند (در کد HTML) و ایده ایجاد کند.

همانطور که Nerea Luis ، دکتر هوش مصنوعی و مهندس Sngular می گوید ، "GPT-3 به طور زنده تأیید می کند که منطقه پردازش زبان طبیعی بیش از هر زمان دیگری با جهش و پیشرفت در حال پیشرفت است. "

آیا می خواهید بدانید GPT-3 چگونه کار می کند؟ حالا من آن را برای شما توضیح می دهم.

کاربر فقط باید شروع به نوشتن یک پاراگراف کند و خود سیستم مراقبت می کند که بقیه متن را به منسجم ترین شکل ممکن تکمیل کند. همچنین ، با GPT-3 می توانید مکالمه ایجاد کنید و پاسخ های ارائه شده توسط سیستم بر اساس متن سquestionsالات و پاسخ های قبلی است.

لازم به ذکر است که این ابزار با استفاده از الگوریتم هایی که قبلاً آموزش دیده بودند متن تولید می کند و قبلاً تمام داده های لازم برای انجام وظیفه خود را دریافت کرده اند. به موقع ، آنها حدود 570 گیگابایت اطلاعات متنی جمع آوری شده توسط خزیدن در اینترنت (مجموعه داده ای در دسترس عموم معروف به CommonCrawl) همراه با متن دیگری که OpenAI انتخاب کرده است ، از جمله متن ویکی پدیا ، دریافت کرده است.